Omplanlægningspolitik
Hos Home Clean CPH værdsætter vi både din og vores tid. For at sikre effektiv koordinering og service af høj kvalitet for alle vores kunder, beder vi dig venligst om at følge disse betingelser:
- Hvis du ønsker at aflyse eller omplanlægge din rengøring , bedes du give os besked mindst 48 timer i forvejen .
- Hvis vi modtager besked mindre end 48 timer før aftalen, opkræves et gebyr på 197 kr. , da denne tid er reserveret eksklusivt til dig.
- Hvis du vælger den forkerte dato , ikke er til stede på det planlagte tidspunkt , eller ikke giver os besked inden for den krævede varselsperiode , refunderes betalingen ikke , da det resulterer i et tab af tid, personale og transportressourcer, der kunne have været allokeret til en anden klient.
Sådan ændrer du din aftale:
📩 Send os en e-mail på: support@homecleancph.com
📱 Eller send en besked til: +45 91628399
Her kan du finde nogle af de oftest stillede spørgsmål:
Indhold, der kan skjules

Hvornår udfører vi en generel rengøring af et hjem, kontor eller butik?
Normalt gør vi det i løbet af en formiddag eller en eftermiddag afhængig af de opgaver, der skal udføres og husets størrelse.
Hvor mange personer udfører rengøringen
Vi udfører rengøringen med to personer, så ingen af os gør rent i mere end 4 timer i træk. Vi vurderer, at dette er det optimale tidsrum, hvor vi som rengøringsassistenter kan yde vores bedste og tilbyde den mest detaljerede og grundige rengøring.
Hvad er proceduren for at hyre en rengøringsservice?
Du kan bestille vores tjenester direkte her på hjemmesiden ved at vælge den service, du ønsker, tidspunktet og hyppigheden. Du kan også kontakte os via mail, WhatsApp eller online chat, og vi arrangerer rengøringen på det tidspunkt, der passer dig bedst. Vi vurderer, hvad du har brug for, og tilbyder den bedst mulige pris uden nogen form for binding. Når du har bekræftet, aftaler vi dato og klokkeslæt for rengøringen.
Hvilke rengøringsmidler og redskaber bruges? Er de inkluderet i prisen?
De rengøringsmidler, vi bruger, er industriprodukter, der er tilpasset til hver type rengøring, og som udviser en reduceret aggressivitet over for materialerne, idet de er neutrale og flydende rengøringsmidler. Vi undgår at bruge syre eller slibende materialer.
De redskaber, som vi almindeligvis bruger til rengøring, er: støvsuger, moppe, kost, støvsvuger, klude og børster. Og ja, alt er inkluderet i prisen.
Er det nødvendigt for dig at være i huset, mens vi udfører rengøringen?
Du bestemmer selv, om du ønsker at være hjemme, mens vi udfører rengøringen. Hvis det ikke er muligt på grund af arbejde eller andre årsager, kan vi stadig udføre arbejdet uden problemer. Nogle vælger at give os en kopi af deres nøgle eller en adgangskode til indgangen. Vi forstår, at hver kunde er forskellig og har brug for en personlig behandling, og vi tilpasser os gerne dine behov og ændringer undervejs i rengøringsforløbet.
Hvad kan vi ikke gøre rent?
Generelt rengør vi alle områder i dit hjem, undtagen de områder eller genstande, der kan udgøre en ulykkesrisiko for personer, eller som kan gå i stykker eller forårsage skader på hjemmet eller tingene selv.
Hvis jeg har et stramt budget, kan jeg så anmode om en lettere rengøring?
Hvis det er tilfældet, så giv os besked, når du kontakter os, så vi kan fortælle dig, om den ønskede service er mulig under hensyntagen til vores minimumskrav til kvalitet.
Hvordan foregår betaling for ydelser?
Betaling skal ske 100% via vores hjemmeside eller gennem MobilPay-appen, når du har valgt din ønskede service. Når betalingen er gennemført, vil dato og tidspunkt, som du har angivet på hjemmesiden, blive reserveret.
Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder, som vises på betalingssiden.