Servicevilkår

Hvilke oplysninger indsamles?

Når du foretager et køb på www.homecleancph.com eller tilmelder dig vores nyhedsbrev, indsamler og opbevarer vi dine personoplysninger. Vi gemmer de oplysninger, du har indtastet i forbindelse med et køb eller tilmelding til nyhedsbrevet. Som minimum gemmer vi din e-mailadresse, og du kan derudover indtaste oplysninger som adresse, telefonnummer osv.

Hvad bruger Home Clean dine oplysninger til?

Vi gemmer disse oplysninger for at kunne behandle din ordre hurtigst muligt – og for at du som tilbagevendende kunde ikke skal indtaste dine oplysninger igen.

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, bliver din e-mailadresse automatisk gemt, så du kan modtage vores nyheder. Du kan til enhver tid afmelde dig.

Videregiver Home Clean oplysninger til andre? De oplysninger, du deler med www.homecleancph.com, er fortrolige. Vi hverken sælger eller udlejer dit navn, e-mail, adresse eller andre oplysninger om dig til tredjeparter – medmindre det kræves ved lov.

Vilkår og betingelser for ændringer eller afbestilling af rengøringsydelser

Bemærk venligst, at følgende vilkår og betingelser gælder for ændringer og afbestillinger af rengøringsydelser, som udbydes af Home Clean CPH via vores hjemmeside. Læs venligst dette grundigt, før du benytter dig af vores services.

  • Ændringer i bookingen:

A). Hvis du ønsker at ændre din rengøringsbooking, beder vi dig kontakte os minimum 24 timer før den planlagte service. Det giver os mulighed for at justere vores plan og allokere personale.
B). Ændringer er afhængige af ledige tider. Vi forsøger altid at imødekomme ønsker, men vi kan ikke garantere ændringer med kort varsel grundet personalekapacitet.

  • Afbestilling af bookingen:

A). Ved afbestilling beder vi dig kontakte os minimum 48 timer før den aftalte service, så vi har mulighed for at tilbyde tiden til en anden kunde.
B). Ved afbestilling med mindre end 48 timers varsel opkræver vi et gebyr svarende til 50 % af serviceprisen.

  • Refusioner:

A). Hvis du afbestiller minimum 14 dage før, refunderer vi det fulde forudbetalte beløb.
B). Refusionen behandles inden for 7 hverdage efter den dato, hvor annulleringen er bekræftet.

  • Ændringer og aflysninger fra Home Clean Cph:

A). Vi forbeholder os retten til at ændre eller aflyse en rengøringsaftale i tilfælde af sygdom, nødsituationer eller andre forhold uden for vores kontrol.
B). Ved ændringer eller aflysning fra vores side tilbyder vi ombooking eller fuld refusion.

  • Ansvar:

A). Home Clean CPH tilstræber at levere rengøring af høj kvalitet, men vi påtager os ikke ansvar for skader eller tab i forbindelse med brugen af vores service.

B). Det er kundens ansvar at sikre et sikkert og risikofrit miljø for vores personale, så arbejdet kan udføres forsvarligt.

C). Hvis der findes skrøbelige eller sarte genstande (som f.eks. lamper, malerier, pyntegenstande, møbler med sarte materialer eller tekstiler, der kræver særlig pleje), skal kunden give os besked på forhånd. Home Clean CPH kan ikke holdes ansvarlig for skader som følge af manglende information om disse genstande.

Ved at benytte vores rengøringstjenester via Home Clean CPH’s hjemmeside accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Home Clean Logo

E-mail: support@homecleancph.com
Telefon/Besked: +45 91 62 83 99

Her kan du finde nogle af de oftest stillede spørgsmål:

Indhold, der kan skjules

Hvornår udfører vi en generel rengøring af et hjem, kontor eller butik?

Normalt gør vi det i løbet af en formiddag eller en eftermiddag afhængig af de opgaver, der skal udføres og husets størrelse.

Hvor mange personer udfører rengøringen

Vi udfører rengøringen med to personer, så ingen af os gør rent i mere end 4 timer i træk. Vi vurderer, at dette er det optimale tidsrum, hvor vi som rengøringsassistenter kan yde vores bedste og tilbyde den mest detaljerede og grundige rengøring.

Hvad er proceduren for at hyre en rengøringsservice?

Du kan bestille vores tjenester direkte her på hjemmesiden ved at vælge den service, du ønsker, tidspunktet og hyppigheden. Du kan også kontakte os via mail, WhatsApp eller online chat, og vi arrangerer rengøringen på det tidspunkt, der passer dig bedst. Vi vurderer, hvad du har brug for, og tilbyder den bedst mulige pris uden nogen form for binding. Når du har bekræftet, aftaler vi dato og klokkeslæt for rengøringen.

Hvilke rengøringsmidler og redskaber bruges? Er de inkluderet i prisen?

De rengøringsmidler, vi bruger, er industriprodukter, der er tilpasset til hver type rengøring, og som udviser en reduceret aggressivitet over for materialerne, idet de er neutrale og flydende rengøringsmidler. Vi undgår at bruge syre eller slibende materialer.

De redskaber, som vi almindeligvis bruger til rengøring, er: støvsuger, moppe, kost, støvsvuger, klude og børster. Og ja, alt er inkluderet i prisen.

Er det nødvendigt for dig at være i huset, mens vi udfører rengøringen?

Du bestemmer selv, om du ønsker at være hjemme, mens vi udfører rengøringen. Hvis det ikke er muligt på grund af arbejde eller andre årsager, kan vi stadig udføre arbejdet uden problemer. Nogle vælger at give os en kopi af deres nøgle eller en adgangskode til indgangen. Vi forstår, at hver kunde er forskellig og har brug for en personlig behandling, og vi tilpasser os gerne dine behov og ændringer undervejs i rengøringsforløbet.

Hvad kan vi ikke gøre rent?

Generelt rengør vi alle områder i dit hjem, undtagen de områder eller genstande, der kan udgøre en ulykkesrisiko for personer, eller som kan gå i stykker eller forårsage skader på hjemmet eller tingene selv.

Hvis jeg har et stramt budget, kan jeg så anmode om en lettere rengøring?

Hvis det er tilfældet, så giv os besked, når du kontakter os, så vi kan fortælle dig, om den ønskede service er mulig under hensyntagen til vores minimumskrav til kvalitet.

Hvordan foregår betaling for ydelser?

Betaling skal ske 100% via vores hjemmeside eller gennem MobilPay-appen, når du har valgt din ønskede service. Når betalingen er gennemført, vil dato og tidspunkt, som du har angivet på hjemmesiden, blive reserveret.

Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder, som vises på betalingssiden.