Overholdelse af GDPR

Overholdelse af GDPR

Hos Home Clean CPH er vi forpligtet til at beskytte dine personoplysninger og respektere dit privatliv i overensstemmelse med EU’s databeskyttelsesforordning (GDPR) og Databeskyttelsesloven.

Nedenfor kan du bruge værktøjerne til at udøve dine databeskyttelsesrettigheder – herunder at rette, få adgang til, downloade eller slette dine personoplysninger.

Læs mere i vores Privatlivspolitik og Servicevilkår.

Databerigtigelse

Hvis nogle af dine oplysninger er forkerte eller ufuldstændige, kan du opdatere dine kontooplysninger via linket nedenfor.

🔗 Rediger dine kontooplysninger

Dataportabilitet

Brug linket nedenfor til at downloade en kopi af alle personoplysninger, vi opbevarer og behandler om dig.

🔗 Download dine personoplysninger

Adgang til personlige data

Du kan anmode om en rapport med alle de personoplysninger, vi opbevarer om dig, ved at klikke på linket nedenfor.

🔗 Anmod om en persondata-rapport

Ret til sletning (“retten til at blive glemt”)

Hvis du ønsker permanent at slette dine personoplysninger fra vores system, kan du indsende en anmodning via linket nedenfor.

Bemærk, at denne proces også sletter din konto, og du vil ikke længere kunne få adgang til den bagefter.

🔗 Anmod om sletning af persondata

Kontakt os

Har du spørgsmål til vores behandling af data, kontakt os på:

📧 support@homecleancph.com

Du kan også kontakte Datatilsynet vedrørende klager:

📍 Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark

🌐 www.datatilsynet.dk

Databerigtigelse

Brug linket nedenfor til at opdatere dine kontodata, hvis de ikke er korrekte.

Dataportabilitet

Brug nedenstående links til at downloade de data, vi opbevarer og bruger, for en bedre oplevelse i vores shop.

Adgang til personlige data

Brug linket nedenfor for at anmode om en rapport med alle personoplysninger, vi opbevarer for dig.

Ret til at blive glemt

Brug denne mulighed, hvis du ønsker at få fjernet dine person- og andre data fra vores shop. Bemærk, at processen sletter din konto, og du vil ikke længere kunne få adgang til den.

 

Her kan du finde nogle af de oftest stillede spørgsmål:

Indhold, der kan skjules

Hvornår udfører vi en generel rengøring af et hjem, kontor eller butik?

Normalt gør vi det i løbet af en formiddag eller en eftermiddag afhængig af de opgaver, der skal udføres og husets størrelse.

Hvor mange personer udfører rengøringen

Vi udfører rengøringen med to personer, så ingen af os gør rent i mere end 4 timer i træk. Vi vurderer, at dette er det optimale tidsrum, hvor vi som rengøringsassistenter kan yde vores bedste og tilbyde den mest detaljerede og grundige rengøring.

Hvad er proceduren for at hyre en rengøringsservice?

Du kan bestille vores tjenester direkte her på hjemmesiden ved at vælge den service, du ønsker, tidspunktet og hyppigheden. Du kan også kontakte os via mail, WhatsApp eller online chat, og vi arrangerer rengøringen på det tidspunkt, der passer dig bedst. Vi vurderer, hvad du har brug for, og tilbyder den bedst mulige pris uden nogen form for binding. Når du har bekræftet, aftaler vi dato og klokkeslæt for rengøringen.

Hvilke rengøringsmidler og redskaber bruges? Er de inkluderet i prisen?

De rengøringsmidler, vi bruger, er industriprodukter, der er tilpasset til hver type rengøring, og som udviser en reduceret aggressivitet over for materialerne, idet de er neutrale og flydende rengøringsmidler. Vi undgår at bruge syre eller slibende materialer.

De redskaber, som vi almindeligvis bruger til rengøring, er: støvsuger, moppe, kost, støvsvuger, klude og børster. Og ja, alt er inkluderet i prisen.

Er det nødvendigt for dig at være i huset, mens vi udfører rengøringen?

Du bestemmer selv, om du ønsker at være hjemme, mens vi udfører rengøringen. Hvis det ikke er muligt på grund af arbejde eller andre årsager, kan vi stadig udføre arbejdet uden problemer. Nogle vælger at give os en kopi af deres nøgle eller en adgangskode til indgangen. Vi forstår, at hver kunde er forskellig og har brug for en personlig behandling, og vi tilpasser os gerne dine behov og ændringer undervejs i rengøringsforløbet.

Hvad kan vi ikke gøre rent?

Generelt rengør vi alle områder i dit hjem, undtagen de områder eller genstande, der kan udgøre en ulykkesrisiko for personer, eller som kan gå i stykker eller forårsage skader på hjemmet eller tingene selv.

Hvis jeg har et stramt budget, kan jeg så anmode om en lettere rengøring?

Hvis det er tilfældet, så giv os besked, når du kontakter os, så vi kan fortælle dig, om den ønskede service er mulig under hensyntagen til vores minimumskrav til kvalitet.

Hvordan foregår betaling for ydelser?

Betaling skal ske 100% via vores hjemmeside eller gennem MobilPay-appen, når du har valgt din ønskede service. Når betalingen er gennemført, vil dato og tidspunkt, som du har angivet på hjemmesiden, blive reserveret.

Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder, som vises på betalingssiden.