Hvad er prisen for rengøringen?

Vores pris per time er 625 kr inklusiv materialer, produkter, transport og moms.

En standardrengøring inkluderer:


- Støvsugning og vask af alle gulve, samt paneler og tekstilmøbler
- Aftørring af alle vandrette og tilgængelige flader: borde, vindueskarme, hylder, kommoder og lignende.
- Rengøring og desinfektion af badeværelser/toiletter
- Køkkenrengøring: vask og udvendig rengøring af skabe/skuffer/komfur/emhætte

Vi kan også tilpasse dine rengøringer ud fra dine behov, også hvis du ønsker at tilføje flere opgaver, kan vi tilføje et gebyr i vores service, i tilfælde af at det tager flere kræfter eller mere tid at udføre dem.

Til standardrengøring anbefaler vi en estimeret tid afhængig af husets m²:

- Huse, afdelinger eller studier på op til 70m²: Det kan tage en time at gøre en komplet rengøring af dit hjem.

- Huse eller lejligheder fra 80m² til 215m²: Det kan tage halvanden time eller to at færdiggøre. Vi sikrer en smidig rengøringsproces i hjemmet hvert trin af vejen.

- Huse på mere end 220m² til 300m²: Det kan tage fra to en halv eller tre timer at færdiggøre.

- For huse på mere end 400 m² kan du kontakte os på vores e-mail support@homecleancph.com, live chat eller vores telefonnummer +45 91628399

Vi kan altid arrangere den rengøringstid du har brug for i dit hjem eller din virksomhed, hvis du ser at tiden vi deler ikke rækker eller er for lang, kan vi ved første rengøring virkelig se hvor lang tid det tager, så vi kan klare os et rimeligt tidspunkt at opfylde vores standarder kvalitet.

Hvilke betalingsmetoder bruger vi?

  • Den første betalingsmetode, som vi bruger, sker via denne webside, hvor du indtaster dine oplysninger ved udtjekning.
  • Den anden betalingsmetode kan foretages via Mobilpay automatisk på betalingsskærmen.

Her kan du finde nogle af de oftest stillede spørgsmål:

Indhold, der kan skjules

Hvornår udfører vi en generel rengøring af et hjem, kontor eller butik?

Normalt gør vi det i løbet af en formiddag eller en eftermiddag afhængig af de opgaver, der skal udføres og husets størrelse.

Hvor mange personer udfører rengøringen

Vi udfører rengøringen med to personer, så ingen af os gør rent i mere end 4 timer i træk. Vi vurderer, at dette er det optimale tidsrum, hvor vi som rengøringsassistenter kan yde vores bedste og tilbyde den mest detaljerede og grundige rengøring.

Hvad er proceduren for at hyre en rengøringsservice?

Du kan bestille vores tjenester direkte her på hjemmesiden ved at vælge den service, du ønsker, tidspunktet og hyppigheden. Du kan også kontakte os via mail, WhatsApp eller online chat, og vi arrangerer rengøringen på det tidspunkt, der passer dig bedst. Vi vurderer, hvad du har brug for, og tilbyder den bedst mulige pris uden nogen form for binding. Når du har bekræftet, aftaler vi dato og klokkeslæt for rengøringen.

Hvilke rengøringsmidler og redskaber bruges? Er de inkluderet i prisen?

De rengøringsmidler, vi bruger, er industriprodukter, der er tilpasset til hver type rengøring, og som udviser en reduceret aggressivitet over for materialerne, idet de er neutrale og flydende rengøringsmidler. Vi undgår at bruge syre eller slibende materialer.

De redskaber, som vi almindeligvis bruger til rengøring, er: støvsuger, moppe, kost, støvsvuger, klude og børster. Og ja, alt er inkluderet i prisen.

Er det nødvendigt for dig at være i huset, mens vi udfører rengøringen?

Du bestemmer selv, om du ønsker at være hjemme, mens vi udfører rengøringen. Hvis det ikke er muligt på grund af arbejde eller andre årsager, kan vi stadig udføre arbejdet uden problemer. Nogle vælger at give os en kopi af deres nøgle eller en adgangskode til indgangen. Vi forstår, at hver kunde er forskellig og har brug for en personlig behandling, og vi tilpasser os gerne dine behov og ændringer undervejs i rengøringsforløbet.

Hvad kan vi ikke gøre rent?

Generelt rengør vi alle områder i dit hjem, undtagen de områder eller genstande, der kan udgøre en ulykkesrisiko for personer, eller som kan gå i stykker eller forårsage skader på hjemmet eller tingene selv.

Hvis jeg har et stramt budget, kan jeg så anmode om en lettere rengøring?

Hvis det er tilfældet, så giv os besked, når du kontakter os, så vi kan fortælle dig, om den ønskede service er mulig under hensyntagen til vores minimumskrav til kvalitet.

Hvordan foregår betaling for ydelser?

Betaling skal ske 100% via vores hjemmeside eller gennem MobilPay-appen, når du har valgt din ønskede service. Når betalingen er gennemført, vil dato og tidspunkt, som du har angivet på hjemmesiden, blive reserveret.

Vi tilbyder forskellige betalingsmetoder, som vises på betalingssiden.